۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هرمزگان:

ساعت کاری دستگاه های اجرایی هرمزگان از اول آذر ماه تغییر کرد

ساعت کاری دستگاه های اجرایی هرمزگان از اول آذر ماه تغییر کرد

بندرعباس - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هرمزگان ساعات کاری جدید ادارات و دستگاه‌های دولتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن خاکی نهاد از تغییر ساعات کاری ادارات هرمزگان خبر داد وگفت: با استناد به تبصره (۳) ماده (۸۷) قانون مدیریت‌خدمات‌کشوری و موافقت استاندار ساعات کاری ادارات استان از تاریخ اول آذر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۳:۳۰ تغییر کرد.

خاکی نهاد با بیان اینکه استانداری هرمزگان با تعطیلی پنجشنبه‌ها موافق است و پیگیری متعددی انجام داده، تصریح کرد: براساس مفاد تبصره ۳ ذیل ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده از وزارت کشور تعطیلی روزهای پنج شنبه منوط به تصویب هیأت محترم وزیران بوده و در این راستا پیشنهادات همراه با دلایل و توجیهات و ضرورت تعطیلی پنجشنبه‌ها از سوی استانداری هرمزگان ارسال و در جلسه روز گذشته نیز استاندار بر این موضوع تاکید کرده است.

دبیر شورای اداری هرمزگان یادآور شد: تعطیلی پنجشنبه‌ها نیاز به کسب مجوز کشوری دارد و بر اساس اعلام مقامات مسئول، پیش نویس لایحه از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به دولت پیشنهاد شده و در دستور کار قرار گرفته که پس از انجام فرایند و تشریفات قانونی برای اخذ مجوز قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

خاکی نهاد تاکید کرد: پیگیری لازم برای تحقق خواسته کارکنان دستگاه‌های دولتی برای تعطیلی پنجشنبه‌ها همچنان در حال انجام است.

کد خبر 5636887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسیم IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      باید از ۸ صبح میزاشتن تا ۴ عصر و مساله سوء استفاده در پرداخت اضافه کاری برداشته میشد . مثل امارات متحده که چیزی به نام اضافه کاری ندارند .
    • Hk IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      سلام وقت بخیر بی زحمت اگر مقرر هست تعطیل بشه شعب بانکها رو هم شامل کنید اونا که گناهی ندارند تازه کارکرد کارمند بانک در روز چندین برابره کارمند ادارات دیگر هست.ممنون